V LJUBLJANI SE ZAČENJA TEDEN ITALIJANSKE KULINARIKE - KAVAL GROUP

V LJUBLJANI SE ZAČENJA TEDEN ITALIJANSKE KULINARIKE

TEDEN ITALIJANSKE KULINARIKE

"Teden italijanske kulinarike v svetu", letos v svoji 4. izdaji, je nastal z namenom, da bi ovrednotili italijansko kulinarično tradicijo v tujini, kot enega izmed prepoznavnih znakov Made in Italy ter simbolov italijanske identitete in kulture.

Letošnja osrednja tema Tedna italijanske kulinarike je "Kulinarično izobraževanje: kultura okusa" namen pa promocija italijanskega pristopa k prehrani, kulinaričnega izobraževanja in korektnega informiranja potrošnikov, vse v skladu z spoznanji prikazanimi na EXPO Milano 2015. Ovrednotiti "Mediteransko dieto", kot temelj zdravega življenjskega sloga in uravnoteženega načina prehranjevanja, z informiranjem o primernem sistemu označevanja tipičnih izdelkov, pomeni tudi izpostaviti eno-gastrononske in lokalne turistične itinerarije. Italijanska kulinarika namreč predstavlja dolgo zgodovino tradicije in stalne inovacije, tesno povezane z bogastvom različnih regij in strasti, ki se je razvila okoli kakovosti posameznih sestavin s poustvarjanjem receptov, ki so postali sinonim za odličnost in kakovost prehrane po vsem svetu.


V nekaterih izbranih restavracijah Kaval Group: Angel, Element, Evergreen, Paviljon in Kaval gostilnica in picerija, bo ves teden potekala posebna promocijska aktivnost. Gostom bodo ponudili edinstven degustacijski meni z najboljšim, kar nudi Italijanska kulinarika, z ekskluzivno uporabo originalnih izdelkov. To je od vedno rdeča nit skupine, ki jo vodi Dada Jerovšek, katere filozofija je povečati poznavanje in vrednotenje italijanske odličnosti. To je plod njene ljubezni do kuhinje, ki združuje tradicijo, raznolikost, vezi z ozemljem ter sposobnost združevanja okusa z zdravjem in dobrim počutjem.

Italijanski model prehranjevanja, ki temelji na sredozemski prehrani in je od leta 2010 umeščen v neopredmeteno dediščino UNESCA, je preučevan in občudovan po vsem svetu, ne le zaradi izjemnega izbora kakovostnih tipičnih izdelkov Made in Italy, ampak tudi zaradi koristi z vidika zdravja potrošnikov: Italija je druga na svetu po indeksu splošnega zdravja in tretja po dolgoživosti ter z najnižjo stopnjo debelosti na območju OECD.

TEDEN ITALIJANSKE KULINARIKE BO POTEKAL OD 18. DO 24. NOVEMBRA 2019.